Wil je meedoen aan Kindervakantieweek Brandevoort? Wat leuk!

Wat is Kindervakantieweek Brandevoort?

Kindervakantieweek (KVW) Brandevoort is een initiatief om kinderen uit de wijk Brandevoort een week lang te vermaken met sport, spel en creatieve activiteiten. We willen de kinderen met elkaar verbinden en op een sociale wijze met elkaar bezig te laten zijn. Met een groep van circa veertig vrijwilligers werken we bijna 10 maanden om een gevarieerde week vol activiteiten te bedenken, plannen en organiseren. Dit doen we voor de kinderen van groep 1 tot en met groep 8 van de basisscholen uit Brandevoort. Deze week vindt altijd plaats in de 1ste vakantieweek van de zomervakantie van maandag tot en met vrijdag.

Wie mogen er meedoen?

Alle basisschoolkinderen die voor 1 januari 2024 vier jaar zijn worden, die wonen of naar school gaan in Brandevoort, waarvan een ouder (of oma/opa/oppas) minimaal 1 dag komt helpen tijdens de Kindervakantieweek.

Wat zijn de kosten?

Het inschrijfgeld bedraagt 47,50 euro per deelnemer.

Vanaf wanneer kan ik inschrijven?

Inschrijven is middels deze site mogelijk van 1 februari t/m 29 februari 2024 , daarna is dit niet meer mogelijk.

WAT MOET IK NOG MEER WETEN?

Mocht je meer informatie willen over de indeling van de week, kijk dan eens rond op deze site. En natuurlijk lees je de voorwaarden voor deelname.

NOG VRAGEN?

Neem dan contact op via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..  De vrijwilligers helpen je graag verder met je vragen.  Maar doe ze wel een plezier door eerst de informatie op deze website goed door te lezen, de kans is groot dat het antwoord er bij staat.